Dijous 27 de setembre de 2018

Inauguració del nou curs del Seminari Major Interdiocesà de Catalunya

Aquest passat dimarts 25 de setembre va tenir lloc la inauguració solemne del nou curs del Seminari Major Interdiocesà de Catalunya amb la celebració d’una eucaristia presidida per l’arquebisbe metropolità de Tarragona, Mons. Jaume Pujol, i tots els bisbes de les 6 diòcesis sufragànies: Girona, Vic, Solsona, Urgell, Lleida i Tortosa. A continuació es va fer un sopar de germanor, en el qual es va aprofitar per acomiadar l’equip de formadors sortint: Mn. Norbert Miracle i Mn. Jaume Casamitjana.
El bisbe Francesc Pardo i Mn. Jordi Font, rector del Seminari de Girona i Vicari episcopal, hi van ser presents acompanyant els quatre seminaristes gironins actuals: Antoni Coll (Girona), Héctor Fernández (Figueres), Edgar Jaulent (Sant Feliu de Guíxols) i David Lerida (Vilablareix).