Dilluns 14 de gener de 2019

Viure la Jornada Mundial de la Joventut de Panamà a prop de casa

Del 22 al 27 de gener, la ciutat de Panamà acollirà, la 34ª Jornada Mundial de la Joventut (JMJ), que porta per lema “Heus aquí l’esclava del Senyor; faci’s en mi segons la vostra paraula” (Lc 1, 38). Al llarg de tota la setmana es duran a terme tot un seguit d’activitats amb la participació de milers de joves provinents d’arreu del món.
Davant la impossibilitat de molts nois i noies de casa nostra d’assistir-hi, el Secretariat Interdiocesà de Joventut de Catalunya i Balears (SIJ) ha organitzat, per al cap de setmana del 26 i 27 a Mataró, la JMJPANAMÀ.CAT. Comptarà amb un estil semblant a l’Aplec de l’Esperit celebrat a Tortosa el maig passat, i el programa constarà de jocs, testimonis, música, tallers sobre la cultura llatina, connexions amb Panamà i una vetlla de pregària.
La trobada s’adreça a joves d’entre els 14 i 17 anys -acompanyats d'un responsable- i d'entre els 18 i 30 anys. El preu és de 30 euros.

DISSABTE 26 GENER
12:30h. Acollida, animació i instal·lació (Escola Sant Josep de Mataró)
13-14h. Dinar (cadascú se’l porta)
15h. Gimkana Latina:
- 14-17 anys: El viatge de Maria. Amb música, jocs i testimonis viatjarem a 5 països llatinoamericans, on treballarem les virtuts de Maria (Parc central)
- 18-30 anys: L’OK de Maria. Gimkana amb testimonis i proves per a descobrir com dir sí a la voluntat de Déu i la realitat de fe dels joves llatinoamericans.
18:30h. Catequesis del Papa: “Facis en mi segons la teva paraula”. Seguida de treball en grups.
20:00h. Sopar (Escola salesians)
21h. Cristoteca amb Dj Nira
22:30h. Concert d‘Uni2nCristo
23.30h. Vetlla de pregària
00:15h. Anem a dormir (Escola Sant Josep)
(00.30h. Connexió amb la Vigília de la JMJ Panamà) [voluntari]

DIUMENGE 27 GENER
8:30h. Pregària i esmorzar
9:45h. Tallers: Danses, tradicions, pelea de gallos, etc.
11.45h. Caminem amb Maria. Caminada fins a la Basílica
13:15h. Eucaristia d’enviament (Basílica de Santa Maria)
15:00h. Dinar al Passeig de Callao, vora la platja.

Més informació i inscripcions (fins el 20 de gener) a
www.jmjpanama.cat