Dimecres 02 d'octubre de 2019

Inscripcions per a la 4a edició de l'Escola diocesana de Catequistes

El dissabte 19 d'octubre tindrà lloc la primera sessió de la 4a edició de l'Escola diocesana de Catequistes del Bisbat de Girona, organitzada per la Delegació de Catequesi. L’objectiu és potenciar la formació de totes aquelles persones que dediquen unes hores del seu temps a preparar infants, adolescents i adults en el procés de descoberta de la vida cristiana.
Aquesta 4a edició comptarà amb un total de quatre sessions: els dissabtes 19 d'octubre, 18 de gener, 16 de febrer i 14 de març. Es faran al Seminari diocesà de Girona, de les 10 h a les 12:30 h. La participació en aquesta escola de formació està oberta a tots els catequistes que ho desitgin. La inscripció és gratuïta, però cal confirmar l'assistència. Podeu fer arribar la fitxa d'inscripció (clic per a descarregar-la) abans del del 16 d'octubre a  l'Institut Superior de Ciències Religioses de Girona, per correu postal a la Pujada de Sant Martí, 12, de Girona (17004) o bé a través de l'adreça iscr@bisbatgirona.cat.

El programa d'aquest curs serà el següent:

19 d'octubre de 2019
- Parlem de Déu. La paternitat de Déu en la catequesi.
Trini Catalán (Delegada de Catequesi de Lleida).

18 de gener de 2020
- Parlem de Jesucrist. Missió rebuda del Pare i tramesa a nosaltres.
Mn Joan Soler (rector d’Arenys de Munt i d’Arenys de Mar).

16 de febrer de 2020
-Parlem de l'Esperit Sant. “...us farà recordar allò que jo us he dit, i us ho farà entendre” (Jn 14,26).
Mn. Lluís Suñer (Vicari General).

14 de març de 2020
-Parlem sobre la catequesi de Confirmació