Dilluns 21 d'octubre de 2019

El Concurs Bíblic de Catalunya arriba a la 35a edició

El Concurs Bíblic de Catalunya, organitzat pel Grup Avant de Terrassa de la Federació de Cristians de Catalunya, arriba enguany a la seva 35a edició. I ho fa amb el mateix objectiu de sempre: ajudar a les noves generacions en el coneixement de la Bíblia i en la trobada amb la persona de Jesucrist. El tema d’aquesta edició és "Si vols trobar-te amb Jesucrist... avui tens una oportunitat!". La recepció dels treballs es tancarà el 15 de febrer de 2020 i el lliurament dels premis es farà a cada bisbat el 23 de maig del 2020.

El concurs té les modalitats següents: "Concurs bíblic inicial", "Concurs bíblic bàsic",  "Concurs bíblic de dibuix", "Concurs de redacció", "Concurs bíblic informàtic", "Taller bíblic" i enguany s'han incorporat dues noves modalitats com són "Treball bíblic de Catequesi (àmbit parroquial)" i "Concurs bíblic de memes (àmbit bisbat)".

En l'edició passada hi van participar 5.256 alumnes de 32 escoles i instituts de la Diòcesi de Girona. Pel que fa al conjunt de Catalunya, aquestes dades s’eleven a 46.419 nens i nenes i nois i noies de 357 centres escolars i 26 centres de catequesi parroquial.

Per a més informació es pot consultar el web www.concursbiblic.com o bé trucar al telèfon 937 809 888 (dies feiners de 17.00 a 19.00 h) o escriure un correu a grupavant@concursbiblic.com.