Divendres 25 d'octubre de 2019

Càritas Diocesana de Girona celebra amb èxit la 3a edició del sopar solidari

Càritas Diocesana de Girona va reunir, el passat dijous 17 d'octubre, 250 persones en la 3a edició del sopar solidari que l’entitat duu a terme per difondre la seva acció i recollir fons per desenvolupar projectes dirigits a millorar les oportunitats de les persones en risc d’exclusió social. La directora de Càritas Diocesana de Girona, Dolors Puigdevall, va voler agrair especialment la presència de socis, donants, entitats i empreses col·laboradores, que han reforçat el seu compromís amb les famílies en situació de vulnerabilitat, malgrat les circumstàncies que acompanyen la realitat social i política dels darrers dies.

El periodista Adam Martín (Tossa de Mar, 1973) va ser l’encarregat de conduir l’acte, en el marc d’un sopar a càrrec del prestigiós equip dels germans Roca, amb el patrocini principal de Clínica Bofill, a l’espai Mas Marroch, a Vilablareix. El bisbe Francesc també va adreçar unes paraules als assistents, per agrair de nou el seu compromís amb l’acció de Càritas i amb les famílies en situació d’exclusió social.