Divendres 27 de desembre de 2019

Recepció de Nadal de la Cúria diocesana

“Jesús és el centre, és nostre Senyor: per ell treballem i servim perquè sigui conegut, estimat i seguit”, va afirmar el bisbe Francesc, el passat dimarts 24 de desembre, en les seves paraules durant la tradicional felicitació nadalenca de la Cúria diocesana. “Tots formem part del pessebre del Poble de Déu”, va remarcar el bisbe, el qual va recordar que “com Maria, el nostre treball de cada és un sí al pla de Déu”. Així mateix, i seguint amb la contemplació de les figures del pessebre, va convidar a “ser persones treballadores i humils com ho va ser Josep” i va assenyalar que “tots som àngels missatgers de la Bona Nova”.

L’acte va començar amb unes paraules del vicari general. Mn. Lluís Suñer, i va incloure el cant d’una nadala i una estona per valorar projectes i qüestions d'actualitat, com la recent troballa del vitrall figuratiu més antic de Catalunya en una capella de la catedral, fet que també va destacar el bisbe en la seva intervenció.