Dimarts 04 de febrer de 2020

Nova etapa de la revista diocesana «El Senyal»

L’estiu passat, El Senyal va complir els seus primers 20 anys de vida com a revista diocesana del Bisbat de Girona. En les seves pàgines s’hi tracten temàtiques d’actualitat tant en l’àmbit de l’Església de Girona com també de caràcter més universal. Amb l’objectiu d’adaptar la publicació als nous temps, s’ha dut a terme una renovació que ja s’aplicarà des del número de febrer, que es podrà adquirir a partir dels propers dies.

El Senyal tindrà a partir d’ara una periodicitat bimestral, fet que permetrà abordar les temàtiques amb més profunditat. També s’ha canviat completament el disseny de la revista, i totes les pàgines passaran a ser en color. El preu per exemplar serà de 3 €, i la subscripció anual, de 18 €. Per fer-vos-en subscriptors podeu trucar al Bisbat de Girona (972 41 27 20) o enviar un correu electrònic a comunicacio@bisbatgirona.cat.

Trobareu més informació i els números anteriors a:
www.bisbatgirona.cat/ca/publicacions.html