Divendres 14 de febrer de 2020

La relació entre l’Església i l’ecologia al nou número d'El Senyal

Com vam anunciar ara fa unes setmanes, la revista diocesana del Bisbat de Girona, El Senyal, ha iniciat aquest 2020 una nova etapa, després de celebrar, el passat estiu, el número 200 i els 20 anys de vida. En el número d'aquest mes de febrer, la publicació té com a tema central la relació entre l’Església i l’ecologia, i inclou una entrevista al Doctor en Teologia Antoni Matabosch i articles de fons del geòleg i Doctor en Biologia Josep Maria Mallarach i la Gna. Rita Paixao, de la Fraternitat de Santa Clara de Vilobí d’Onyar. En l’apartat dedicat a la vida parroquial i diocesana s’hi pot fer un seguiment de diverses activitats que s’han dut o es duran a terme en l’àmbit del Bisbat de Girona. També s’ofereixen articles d’opinió, entre els quals cal destacar “La contribució de l’Església a la cohesió social de Figueres”, de l’exalcalde de Figueres Joan Armangué. La revista tanca amb una entrevista al bisbe emèrit de Girona, Mons. Carles Soler.

El Senyal es pot adquirir a la Llibreria Diocesana Casa Carles de Girona, a les diferents parròquies del Bisbat de Girona, així com a través de subscripció. El preu per exemplar és de 3 €, i la subscripció anual, de 18 €. Per fer-se’n subscriptor es pot trucar al Bisbat de Girona (972 41 27 20) o enviar un correu electrònic a comunicacio@bisbatgirona.cat.

Trobareu més informació i els números anteriors a:
www.bisbatgirona.cat/ca/publicacions.html