Divendres 13 de març de 2020

Recomanacions per seguir la missa a distància

Davant la situació excepcional que estem vivint aquests dies per tal d'evitar la propagació del coronavirus-Covid19, i seguint les mesures indicades per les autoritats civils i sanitàries, des del Bisbat de Girona us proposem algunes possibilitats per poder seguir la retransmissió de la missa a través de la televisió i/o ràdio o a través d'internet. Anirem actualitzant!

(Us recordem que des d'aquest dissabte 14 de març han estat suspeses, fins a nou avís, les misses a les 10 diòcesis amb seu a Catalunya: http://www.bisbatgirona.cat/ca/noticies/15368-coronavirus-comunicat-de-la-conferencia-episc.html)

Per INTERNET:

• Missa des de Casa Santa Marta, presidida pel Papa Francesc. Cada dia, a les 7 h. S’emet a través del canal a YouTube de Vatican News (https://youtu.be/3NoLUOlSshY?).

Per TELEVISIÓ (+ Internet):

Per RÀDIO (+ Internet):

• Missa des de l'església parroquial de Cassà de la Selva. Dissabtes, a les 20 h. S'emet per Ràdio Cassà (103.1 FM). També es pot seguir a través de la seva pàgina web (www.radiocassa.cat). Temporalment s'emet també per Caldes FM (107.9 FM).
  • Missa des del santuari del Tura d'Olot. Diumenges, a les 8 h. S'emet per Ràdio Olot (98.1 FM). També es pot seguir a través de la seva pàgina web (www.radiolot.cat).
  • Missa des de l'església parroquial de Santa Maria de Badalona. Diumenges, a les 9 h. S'emet per COPE Girona (89.9 FM). També es pot seguir a través de la seva pàgina web (www.cope.es/directos/girona).
  • Missa des de l'església parroquial d'Arenys de Mar. Diumenges, a les 10 h. S'emet per Ràdio Arenys (91.2 FM). També es pot seguir a través de la seva pàgina web (www.radioarenys.cat).
  • Missa des de l'església parroquial de Les Planes d'Hostoles. Diumenges, a les 10 h. S'emet per Ràdio Les Planes (107.7 FM). També es pot seguir a través de la seva pàgina web (www.radiolesplanes.com).
  • Missa conventual des de l’Abadia de Montserrat. Diumenges, a les 11 h. S’emet per Ràdio Estel (103.4 FM). També es pot seguir a través de la seva pàgina web (www.radioestel.cat) i Montserrat Ràdio (www.montserratradio.cat).
  • Missa des de la Catedral de Barcelona. Diumenges, a les 19 h. S’emet per Ràdio Estel (103.4 FM). També es pot seguir a través de la seva pàgina web (www.radioestel.cat).

* ALTRES SERVEIS RELIGIOSOS:

• Pel que fa a la RÀDIO, a través de Ràdio Estel (103.4 FM) també s’ofereixen altres serveis religiosos, en aquest cas diaris: Rosari, a les 7 h; el res de Laudes (7.30 h) i Vespres (18.45 h) des de Montserrat; i de Completes (23 h) des de Santa Maria de Solius. De dilluns a divendres també es pot seguir el cant de La Salve de l’Escolania de Montserrat a les 13 h (amb l’excepció del període comprès del 13 al 27 de març, en què l’Escolania estarà tancada seguint les instruccions del Departament d’Educació). I finalment, la lectura i el comentari de l’Evangeli del dia a les 0.00 h, a les 7.25 h i 18.40 h.