Dilluns 06 d'abril de 2020

Inscripcions per al Tridu Pasqual i la Pasqua Jove, enguany per internet

La Delegació de Pastoral amb Joves del Bisbat de Girona organitza, un any més, el Tridu Pasqual i la Pasqua Jove, enguany, en una edició especial per d'internet. Tindrà lloc els dies 9, 10 i 11 d'abril i les activitats estan adreçades als grups de confirmació i de joves de les parròquies d'arreu de la Diòcesi de Girona. Per tal de participar-hi, els joves s'han d'inscriure a través d'aquest formulari. Pel que fa a les vetlles i les celebracions, seran en directe per Instagram, al pefil @jovesbgirona. La Pasqua Jove serà el Dissabte Sant a les 22 h des de la parròquia de Sant Jaume de Salt.

Aquesta edició vol servir també d'homenatge a Mn. Ramon Oller, recentment traspassat, qui va ser iniciador i promotor de la Pasqua Jove. "Ha estat i és un exemple per a tots nosaltres i estem convençuts que assegut a la taula del Regne ens continuarà acompanyant", ha destacat Mn. Jordi Callejón, delegat episcopal de la Pastoral amb Joves del bisbat.

ViaCrucis de les delegacions de pastoral de joventut de Catalunya i les Balears

D'altra banda, demà dimarts dia 7 d’abril, Dimarts Sant, a les 18 h, el Secretariat Interdiocesà de Joventut de Catalunya i les Illes Balears (Església Jove – SIJ) ha convocat als joves de totes les diòcesis, i als seus animadors, a participar en un Viacrucis conjunt, des del confinament, que ajudarà a viure i celebrar amb més intensitat la Setmana Santa. Les estacions i els cants han estat preparats per 21 joves de tot Catalunya i Mallorca. Per a participar-hi només cal accedir al canal de Youtube de l’Església Jove o a través de les xarxes de les diverses Delegacions diocesanes de joves.