Divendres 12 de juny de 2020

Campanya «Càritas, a només 2 metres de tu»

Sota el lema «Càritas, a només 2 metres de tu», les deu Càritas diocesanes amb seu a Catalunya han iniciat una campanya conjunta per explicar a la ciutadania la tasca que l’entitat ha estat duent a terme en aquests darrers mesos, arran de la crisi generada per la COVID-19.

Davant d’aquesta emergència, s’han triplicat les peticions d’ajuda que Càritas ha anat rebent en aquests darrers mesos. La paralització de l’economia ha suposat que moltes persones hagin perdut la feina que tenien en l’economia submergida, i en molts casos hi ha famílies que encara no han cobrat els ERTO. Davant d’aquesta situació, moltes persones s’han vist en la necessitat de recórrer per primera vegada a entitats com Càritas, per poder sostenir-se mentre no es reactiva l’economia.

«Tot i els dos metres de distància, i les mesures de seguretat que hem de garantir, volem estar més a prop que mai de les persones més vulnerables», ha alertat Dolors Puigdevall, directora de Càritas Diocesana de Girona.

Més informació: www.caritasgirona.cat.