bisbat de girona
imatge fons top PROVAAAAA

Delegació de Mitjans de Comunicació Social

Dijous 09 de juliol de 2020

25 de juliol: Funeral a la Catedral de Girona pels diocesans que han mort durant la pandèmia

La Catedral de Girona acollirà, el dissabte 25 de juliol, festivitat de sant Jaume, a les 7 de la tarda, un funeral pels diocesans que han mort durant la pandèmia de la Covid-19. El bisbe de Girona, Mons. Francesc Pardo, presidirà aquesta eucaristia, en la qual també es pregarà per totes aquelles persones i col·lectius que han alleujat el sofriment dels afectats pel coronavirus. D’aquesta manera, el Bisbat de Girona se suma a la proposta realitzada per la Comissió Executiva de la Conferència Episcopal Espanyola.

Historial
imatge fons bottom PROVAAAAA