Dimarts 13 d'octubre de 2020

Inici de curs del Seminari Major Interdiocesà de Catalunya

El passat dijous 8 d'octubre es va inaugurar el nou curs al Seminari Major Interdiocesà de Catalunya, amb la presència dels set bisbes de la Província Eclesiàstica Tarraconense, així com amb els rectors dels seminaris diocesans. Enguany, es compta amb 15 seminaristes, provinents dels bisbats de Girona, Lleida, Solsona, Tarragona, Tortosa, Urgell i Vic. De la diòcesi de Girona n'hi ha tres: Edgar Jaulent, Lluc Juscafresa i Josep Maria Busquets.

En el decurs de l'acte, l'arquebisbe Joan Planellas va presidir les vespres, i en les seves paraules inaugurals del curs va agrair a Mn. Javier Vilanova el seu treball d'aquests anys com a rector del Seminari Major Interdiocesà, alhora que el va felicitar com a bisbe electe auxiliar de Barcelona. A continuació, va tenir lloc un sopar entre els tots els assistents per cloure la vetllada.