Dilluns 02 de novembre de 2020

8 de novembre, Germanor: Les xifres de l'activitat diocesana del 2019

Aquest proper diumenge 8 de novembre celebrem el Dia de l’Església Diocesana. Amb aquesta diada de Germanor, l’Església catòlica crida tots els fidels a seguir prenent consciència de la necessitat de contribuir al sosteniment de l’activitat de les diòcesis. Les aportacions voluntàries són fonamentals per seguir desenvolupant la tasca pastoral i social que realitza l’Església de Girona, de la qual presentem les principals xifres de l’any 2019.

El teu donatiu, també online

Us recordem que a través del portal www.donoamiiglesia.es qualsevol persona pot fer un donatiu a la seva parròquia o diòcesi de forma online. Es permet aportar una quantitat puntual o fer-ho periòdicament. Només cal indicar el destí de l'aportació econòmica, la quantitat, la periodicitat, i omplir les dades personals i bancàries.