Dimecres 24 de febrer de 2021

Càritas Diocesana de Girona facilita els donatius a través de Bizum

Càritas Diocesana de Girona ha habilitat un número de Bizum per facilitar les donacions per lluitar contra la pobresa i l’exclusió social. A partir d’ara, per realitzar un donatiu a Càritas Diocesana de Girona a través d’aquesta plataforma només cal accedir a l’aplicació de la seu electrònica del banc o descarregar l’aplicació Bizum al mòbil, realitzar l’opció “Fer un donatiu”, cercar Càritas Diocesana de Girona o el número 01580, i indicar-ne l’import.

Per obtenir el certificat de donatiu per a la declaració de la renda, cal adreçar-se a atenciodonant@caritasgirona.cat.
Tots els donatius es destinaran a lluitar contra la pobresa i l'exclusió social a través dels projectes de l'entitat a tota la diòcesi de Girona.