Dimecres 14 d'abril de 2021

Relleu a la Secretaria general de la Conferència Episcopal Tarraconense

Els bisbes de la Conferència Episcopal Tarraconense van elegir, ahir dimarts, 13 d’abril, en la seva reunió ordinària, el bisbe auxiliar de Barcelona Mons. Sergi Gordo com a nou Secretari general, prenent el relleu en el càrrec a l’arquebisbe d’Urgell, Mons. Joan-Enric Vives, que el venia exercint des de 1997.

Mons. Sergi Gordo (Barcelona, 1967) és bisbe titular de Cene i auxiliar de Barcelona des de l’any 2017. Llicenciat en Filosofia per la Universitat Ramon Llull, va ser vicari parroquial a Vilafranca del Penedès, formador del Seminari Menor, professor de Filosofia i també Secretari general i Canceller de l’Arquebisbat de Barcelona.

A la Conferència Episcopal Tarraconense actualment és president del Secretariat Interdiocesà de Joventut de Catalunya i Balears (SIJ) i president del Secretariat Interdiocesà de Pastoral Obrera de Catalunya (SIPOC).