Dimarts 20 de juliol de 2021

Nomenaments parroquials i diocesans per al proper curs

El Bisbe de Girona va signar, ahir dilluns, 19 de juliol, els següents nomenaments, atenent el bé pastoral del Poble de Déu d’aquesta Diòcesi. L’acte de presa de possessió tindrà lloc el dijous 9 de setembre a les 11 del matí a la Casa Carles de Girona, seu diocesana.

NOMENAMENTS DIOCESANS

Sr. Jaume Figueras i Esgleas, secretari de l’Institut Superior de Ciències Religioses de Girona.

Mn. Joan M. Amich i Raurich, coordinador de la fase diocesana del Sínode dels Bisbes «Per una Església sinodal: comunió, participació i missió».

NOMENAMENTS PARROQUIALS

Mn. Josep Casellas i Matas, rector de Santa Coloma de Farners, Castanyet, l’Esparra, Riudarenes, Sant Miquel de Cladells i Sant Pere Cercada.

Mn. Pere Carreras i Caballé, rector de Campllong, Franciac i Riudellots de la Selva. Continua amb els altres càrrecs parroquials.

Mn. Jordi Reixach i Masachs, Rector de Palol d’Onyar - Vila-roja. Continua amb tots els altres càrrecs.

Mn. Enric Tubert i Pagès, rector de les parròquies de Santa Maria i Sant Joan Baptista de Pineda de Mar, Sant Pere de Riu i Santa Susanna.

Mn. Pere Domènech i Feixas, administrador parroquial de Sant Pere Màrtir i Sant Roc d’Olot i Riudaura, i encarregat de Sant Andreu del Coll. Continua amb tots els altres càrrecs.

Mn. Ramon Alventosa i Montfulleda, Adscrit a la parròquia de Santa Coloma de Farners. Continua com a consiliari de la Delegació episcopal per a la Vida Consagrada.

JUBILACIÓ CANÒNICA DE RECTOR (es farà efectiva el dia de l’inici del ministeri del nou rector)

Mn. Ramon Alventosa i Montfulleda, fins ara rector de Santa Coloma de Farners, Castanyet, l’Esparra, Riudarenes, Sant Miquel de Cladells i Sant Pere Cercada.

Mn. Jaume Julià i Vidal, fins ara rector de Campllong, Franciac i Riudellots de la Selva.

P. Ignasi M. Anzizu i Furest, S. I., fins ara membre de l’equip pastoral «in solidum» de Palol d’Onyar - Vila-roja.