Dijous 25 de novembre de 2021

Càritas Diocesana de Girona convoca el 5è Sopar Solidari

Càritas Diocesana de Girona organitza, el dimecres 15 de desembre, a partir de dos quarts de 8 del vespre, la cinquena edició del Sopar Solidari a Mas Marroch de Vilablareix, l’espai gestionat pels germans Roca. Es tracta d’un acte solidari dirigit a totes les empreses, socis, donants i persones compromeses amb Càritas, que destinarà tots els seus beneficis als projectes d'atenció a les persones més vulnerables.

La trobada, que porta per títol «Un sopar de compromís», compta amb els patrocinis principals de Clínica Bofill ProActive Health i DCU Tecnologic i el suport de la Cambra de Comerç de Girona. La periodista Nausícaa Hernandez serà l’encarregada de conduir l’acte, que comptarà amb presentacions breus de l’acció de Càritas, detalls per a les persones assistents i alguna sorpresa encara per desvetllar, en el marc d’un sopar d’excel·lència, a càrrec del prestigiós equip dels germans Roca.

Dia i hora: 15 de desembre de 2021 (19:30h)
Lloc: Mas Marroch (Vilablareix)
Donatiu: 75€ per persona*, 1.500€ Taula empresarial de 10 persones, altres opcions de col·laboració.
Termini d'inscripció: 8 de desembre

*Els primers 150 € donats (en el conjunt dels teus donatius com a contribuent) desgravaran un 75% a la declaració de la renda.

Més informació i reserves a www.caritasgirona.cat o a soparsolidari@caritasgirona.cat