Dimarts 30 de novembre de 2021

50è aniversari de l’església de Sant Narcís de Girona

«Sant Narcís, avui, com fa cinquanta anys, és una parròquia de portes obertes», va assenyalar el bisbe Francesc durant l’homilia de la missa commemorativa d’aquesta efemèride, que es va celebrar aquest passat diumenge, 28 de novembre, primer del temps d’Advent. Va presidir la cerimònia el bisbe i van concelebrar l’actual rector, Mn. Benet Galí, Mn. Ramon Alventosa que també en fou rector, i dos religiosos de la comunitat salesiana que atenen pastoralment la veïna parroquia de Santa Eugènia que, integrava durant els més de deu anys inicials la de Sant Narcís.

El bisbe també va donar les gràcies "a totes les persones que han fet posible la dinàmica i els serveis parroquials durant aquest més de mig segle", alhora que va tenir un record pels preveres que hi han ofert els seus serveis, entre els quals l’actual arquebisbe de Tarragona, Joan Planellas, que en va ser vicari.

Durant l’ofertori es van presentar un seguit de llantions, un per cada grup i servei parroquial, i en finalitzar la celebració, el rector actual, Mn. Benet Galí, va evocar l’aniversari de la seva ordenació i va recordar que "la parròquia són les persones, i que els mossens només en som servidors".