Dilluns 07 de febrer de 2022

5 de març: Trobada amb el cardenal Tagle a Barcelona

El cap de setmana del 5 i 6 de març, Barcelona rebrà la visita de l’arquebisbe emèrit de Manila, president de Caritas Internationalis i Prefecte de la Congregació per a l’Evangelització dels Pobles, el Cardenal Luis Antonio Tagle.

En el marc de la seva estada a la ciutat, el dissabte 5 a les 10.30 h tindrà lloc la trobada “Acollir i acompanyar en un món canviant” a l'Auditori Fòrum de Barcelona. Organitzada conjuntament pel Secretariat de Pastoral amb Joves, Càritas Catalunya, i la Fundació Escola Cristiana de Catalunya, va adreçada especialment a mestres i professors, voluntaris, catequistes i acompanyants de joves, com un diàleg per retrobar i alimentar el sentit de la vocació com a educadors. El format serà el següent:

• 9.30 h - Obertura de portes
  • 10.30 h - Inici amb pregària musical
  • 10.45 h - Ponència cardenal Tagle
  • 11.40 h - Diàleg amb el cardenal. Perfils que hi apareixeran:
    • Escola – Tema: El compromís social de l’educació com testimoni evangelitzador
    • Càritas – Tema: Voluntari de Càritas parroquial
    • Família – Tema: La transmissió de la fe
    • Jove – Tema: Anhels i dificultats en l’aproximació al cristianisme
  • 12.30 h - Tancament
  • 12.45 h - Pregària final
  • 13.00 h - Final

Des de Càritas Diocesana de Girona s’organitzen autocars per poder assistir a l’acte.
Lloc i hores de les sortides:

• 7:30 h des d'Olot
  • 8 h des de Girona
  • 8 h des de Lloret de Mar

INSCRIPCIONS (fins el 18 de febrer): https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeBD-7MdBdToG-ycUA6VzW3Llwt99PWxMk-QnMS7xiEDq5HFQ/viewform

MÉS INFORMACIÓ: 972 20 49 80 i/o a voluntariat@caritasgirona.cat (Imma Cullell)
NOTA: No hi haurà dinar, però es deixarà mitja hora lliure per tothom qui vulgui prendre alguna cosa.