Dimarts 26 d'abril de 2022

«Deu raons per creure en Déu» encapçala els llibres més venuts per Sant Jordi a la llibreria diocesana

«Deu raons per creure en Déu» (Albada Editorial), de l'escriptor, guionista i productor Oriol Jara, encapçala enguany el rànquing de llibres més venuts per Sant Jordi a la llibreria diocesana Casa Carles de Girona. En segon lloc, s'hi situa «De aquí a Aquí» (Kairós), de l'antropòleg, teòleg i fenomenòleg de la religió Xavier Melloni. I, en tercer lloc, «Festes i tradicions catalanes» (Redbook Ediciones), del periodista saltenc i membre de l'Oficina de Comunicació del Bisbat de Girona Àngel Rodríguez Vilagran.

Us recordem que a la llibreria diocesana hi trobareu, durant tot l’any, un ampli ventall de llibres de teologia, espiritualitat i religió en general, entre d’altres temàtiques. L'horari d'atenció al públic és de dilluns a divendres de 10 a 14 h i de 16 a 20 h. Al juliol, de 9 a 14 h i de 15 a 18 h. L’agost tanca per vacances.

Podeu fer les vostres consultes i peticions de llibres al telèfon 972 41 28 78 i/o a l'adreça electrònica llibreria@bisbatgirona.cat.

Trobareu més informació a http://www.bisbatgirona.cat/ca/llibreria.html.