Dijous 20 d'octubre de 2022

Trobada de formació i pregària dels arxiprestats del Maresme i la Tordera

Aquest passat diumenge, 16 d'octubre, unes 150 persones de les parròquies dels arxiprestats del Maresme i la Tordera van participar en una trobada interparroquial al Centre Cívic de Santa Susanna sota el lema «Parròquia Viva i Evangelitzadora». La trobada comptava amb tres objectius. El primer, formatiu, i va anar a càrrec de Mn. Carles Cahuana, rector de les parròquies de la Santíssima Trinitat i de la Mare de Déu de Gràcia de Sabadell, així com responsable del programa de televisió La Missa de La 2. En la seva intervenció va destacar la necessitat de tenir "parròquies obertes, acollidores, creadores de comunitat, centrades en Jesús i amb el desig de servir als germans per a ésser testimonis de l’evangeli enmig del món".

El segon objectiu de la trobada, expliquen els organitzadors, va ser "posar-nos confiadament en les mans del bon Déu en l’inici d’aquest curs", i ho van fer acompanyats per Pep Parra i la seva guitarra i músiques meditatives cristianes que partien dels grans místics cristians. Finalment, el tercer objectiu, era retrobar-se per sentir-se formant part de la mateixa família. Ho van fer amb el treball en comú i amb la bona acollida per part dels parroquians de Santa Susanna tot compartint un berenar.