Dijous 20 d'octubre de 2022

El Sínode, protagonista de la Trobada d'inici de curs de la Vida Consagrada

La delegació de Vida Consagrada del Bisbat de Girona, amb motiu de l'inici del curs 2022-23, organitzà una trobada el passat diumenge a la tarda a l’església del Mercadal de Girona amb el lema “Sinodalitat i Vida Consagrada amb la llum de la fase diocesana”.
La delegada per la Vida Consagrada Pilar Pina, després de tenir un record pel bisbe Francesc, parlà del Sínode. Destacà l’oportunitat que a través d’ell ens brinda l’Església per poder-nos expressar i el fet que l’Esperit ens convida a caminar junts.
Mn Lluis Suñer, administrador diocesà, agraí la missió dels religiosos i religioses de la diòcesi de Girona i subratllà la necessitat de viure un esperit sinodal com recorda del papa Francesc.

El germà gabrielista Abelardo Rodríguez, membre de l’equip diocesà del Sínode, va fer un resum de com s’està desenvolupant en aquests moments aquest esdeveniment a la nostra diòcesi. També convidà al cristià a ser un evangelitzador en la nostra societat