Dissabte 05 de novembre de 2022

Aquest diumenge, 6 de novembre, Diada de Germanor

Aquest diumenge 6 de novembre se celebra el Dia de l’Església Diocesana, altrament conegut com la Diada de Germanor. Amb la col·lecta que es duu a terme aquest dia, l’Església demana als fidels contribuir econòmicament en el sosteniment de l’activitat de la seva diòcesi. Les aportacions voluntàries són una peça clau perquè l’Església segueixi desenvolupant la seva tasca pastoral i social. Enguany el lema és "Gràcies per tant" (més informació sobre la campanya).

En l’editorial del Full Parroquial es fa un agraïment “a totes les persones que, amb la seva pregària, el seu temps, les seves qualitats i el seu suport econòmic, fan de l’Església una llar per a tothom”. “Som una família, i certament estem cridats a la corresponsabilitat”, s’assenyala, també, i s’afegeix que “només amb un esforç conjunt podrem seguir oferint als nostres germans l’anunci de l’Evangeli i contribuir, alhora, al sosteniment de la vida cristiana a la nostra diòcesi”.

Llegir informació sobre la memòria 2021 del Bisbat de Girona