Dijous 23 de març de 2023

Una seixantena de joves gironins ja s’han inscrit per participar a la JMJ de Lisboa

De l’1 al 6 d’agost la ciutat de Lisboa acollirà una nova Jornada Mundial de la Joventut (JMJ), en aquesta ocasió sota el lema «Maria se n’anà decididament» (Lc 1, 39). Convocada pel papa Francesc, hi participaran joves d’arreu del món. A la nostra diòcesi ja hi ha una seixantena de joves inscrits, tot i que s’espera que el nombre encara pugui créixer.

El vicedelegat diocesà de Joves, Mn. Dagoberto Rojas, explica que «la JMJ és una gran trobada dels joves d’arreu del món amb el Papa i alhora una oportunitat per a tots els qui hi participen de descobrir en la seva vida la dimensió de deixeble-missioner».

La convocatòria està principalment dirigida a joves d’entre 15 i 35 anys, però no exclou persones d’altres edats que vulguin ser-hi com a responsables de grups. Al llarg de l’estada, els participants s’allotjaran en instal·lacions públiques i parroquials, o bé en habitatges familiars. A banda dels moments de pregària, comunió i lleure, es participarà en diverses iniciatives organitzades per l’equip de la JMJ en diferents indrets de la ciutat de Lisboa, i també en les celebracions presidides pel Papa.

Més informació i inscripcions: www.bisbatgirona.cat/jmj2023