Dilluns 29 de maig de 2023

45 joves i adults de la diòcesi reben la Confirmació a la catedral

Ahir diumenge, 28 de maig, solemnitat de la Pentecosta, un total de quaranta-cinc joves i adults de la diòcesi van rebre el sagrament de la Confirmació a la Catedral de Girona, en una cerimònia presidida per l’administrador diocesà, Mn. Lluís Suñer. Van concelebrar els rectors de les parròquies dels confirmands i hi van ser presents nombrosos familiars i amics.

Procedien de les següents poblacions: Arenys de Mar, Calella, Celrà, Cruïlles, Figueres, Gaserans, Girona, Maçanet de Cabrenys, Maçanet de la Selva, Palafolls, Palafugell, Palamós, Riells i Viabrea, Salt, Santa Coloma de Farners. Compten amb diferents edats i processos vitals, i s’han preparat per celebrar aquest sagrament durant els darrers mesos. El passat 21 de maig havien compartit plegats un recés preparatori al monestir de Solius.

Durant l'homilia, Mn. Lluís Suñer va afirmar que "l'home és com un caminant, que travessant els deserts de la vida té set d'una aigua viva, fluent i fresca, capaç de refrescar el seu desig profund de bellesa, de llum, d'amor i de pau". "Tots sentim aquest desig!", va manifestar, i va afegir que "Jesús ens dona aquesta aigua viva: Ella és l'Esperit Sant, perquè la nostra vida sigui guiada per Déu". En aquest sentit, l'administrador diocesà va destacar que "l'Esperit ens fa tenir una mirada nova cap als altres, a qui cal estimar i respectar. Ens ensenya a mirar amb els ulls de Crist, a comprendre la vida com ell l'ha comprès".

Fotografia: Àngel Almazan

Més fotografies a la galeria d'imatges