Dimecres 07 de juny de 2023

El Secretariat Interdiocesà de Catequesi celebra la seva assemblea al Collell

El Secretariat Interdiocesà de Catequesi de Catalunya i les Illes Balears va celebrar, del 30 de maig al 2 de juny, la seva assemblea anual al Santuari de la Mare de Déu del Collell. Va ser presidida pel bisbe de Solsona, Mons. Francesc Conesa, i va comptar amb la participació dels delegats de catequesi de les diferents diòcesis, entre els quals, Mn. Salvador Gras, de Girona.

Durant l’assemblea es va fer la revisió del curs, del treball de les comissions i de l’organització del SIC. A l’assemblea hi va ser convidat D. Manuel María Bru, delegat episcopal de catequesi de l’arquebisbat de Madrid, perquè orientés el treball formatiu dels delegats a l'entorn de la institució del ministeri del catequista a partir del document “Orientaciones sobre la institución de los ministerios de lector, acólito y catequista” de la Conferència Episcopal Espanyola.

A banda de la revisió d’aquest curs catequètic i de la formació dels delegats també es va programar el proper curs, establint el calendari de les formacions i jornades tant de la catequesi com del catecumenat, i es van preparar les jornades de formació de catequistes, que tindran lloc al novembre al mateix santuari del Collell.