bisbat de girona

capella
esglesia gran centre
esglesia gran lateral

Història: La parròquia de Sant Josep de Girona fou erigida el 1952, en un territori segregat de la del Mercadal. El seu temple, acabat el 1953, és de l'arquitecte Joaquim M. Masramon, i va ser consagrat pel bisbe Cartañà el 1954. Es tracta, doncs, d'una parròquia amb una història relativament breu, de poc més de cinquanta anys, però molt plena de vitalitat i d'activitats obertes a tothom. En aquesta pàgina hi trobareu una breu presentació. Si voleu, podeu contactar amb nosaltres per correu electrònic o per telèfon, encara que la millor manera de conèixer-nos és d'una manera personal: tenim les portes obertes a tothom!
El Consell Pastoral de la Parròquia.

Bibliografia: J. RABASEDA, La parròquia de Sant Josep de Girona, Girona, 1996.

DEDICACIÓ DEL NOU ALTAR A SANT JOSEP

El dissabte dia 23 de novembre, i dins la missa de les 7 del vespre, hi haurà la cerimònia de dedicació del nou altar de la parròquia del sant Josep, que presidirà el nostre bisbe Francesc.

Un cop acabades les obres de remodelació del presbiteri, ara toca dedicar de nou aquest espai, tal com es va fer fa 65  anys enrere pel bisbe Josep Cartañà en el moment de la consagració d'aquest edifici, el 21 de novembre de 1954.

Tots hi som convidats a participar-hi d'aquesta cerimònia!

ES NECESSITEN VOLUNTARIS.
Des de Càritas es demanen persones que vulguin dedicar una estona del seu temps, no sempre és molt, però sí important a fer un voluntariat. Hi ha molts serveis que ens necessiten. Així mateix des de la parròquia fem una crida a qui vulgui fer algun servei puntual d'ajuda a la parròquia. Que es posin en contacte amb Mn. Jordi. Gràcies pel vostre interès i temps!

VÍDEO DE LA PARRÒQUIA DE SANT JOSEP
En Carles Callís i l'Anna Torrecillas han fet el vídeo de presentació de la parròquia de Sant Josep que us presentem. El podeu visualitzar al següent enllaç. Esperem que us hagi agradat i donem les gràcies al Carles i Anna per el seu treball.

Despatx parroquial

Horari:
DIMARTS, de les 18:00h a les 20:00h.
DIMECRES, de les 17:00 a les 19:00h.
DIJOUS, de les 18:00h a les 20:00h.
Telf. 972 48 35 33
I hores a convenir trucant al 972 20 27 48
e-mail: despatxparroquiesgirona@gmail.com

El despatx és al casal Bisbe Cartanyà. C/ Antic Roca, 38 (al costat de la rectoria).

16.110 hab.
Av. Lluís Pericot, 2