Parròquies

Mare de Déu
sant josep
nou altar

Història: La parròquia de Sant Josep de Girona fou erigida el 1952, en un territori segregat de la del Mercadal. El seu temple, acabat el 1953, és de l'arquitecte Joaquim M. Masramon, i va ser consagrat pel bisbe Cartañà el 1954. Es tracta, doncs, d'una parròquia amb una història relativament breu, de poc més de cinquanta anys, però molt plena de vitalitat i d'activitats obertes a tothom. En aquesta pàgina hi trobareu una breu presentació. Si voleu, podeu contactar amb nosaltres per correu electrònic o per telèfon, encara que la millor manera de conèixer-nos és d'una manera personal: tenim les portes obertes a tothom!
El Consell Pastoral de la Parròquia.

Bibliografia: J. RABASEDA, La parròquia de Sant Josep de Girona, Girona, 1996.

ORDENACIÓ EPISCOPAL DE FRA OCTAVI VILÀ I MAYO.

El  passat diumenge dia 21 d’abril, es va ordenar i va prendre possessió com a bisbe de Girona, de fra Octavi Vilà i Mayo.

Benvingut  Fra Octavi !!

CELEBRACIONS A TENIR PRESENT A LA PARRÒQUIA DE SANT JOSEP EN AQUEST TEMPS DE PASQUA

El dissbte 27 d’abril, i dins la missa de les 19h, celebrarem la professió de fe d’un grups de nois i noies, i la comunió de dos d’ells.

El diumenge 28 d’abril, a l’1 del migdia, tindrem la primera sessió de les comunions.

El dimecres dia 1 de maig, a les 11,30h i a les 13h. tindrem les 2 sessions de comunions.

El dissabte 4 de maig, dins la missa de les 19h. celebració comunitària de la unicó dels malalts.

El dissabte 18 de maig, dins la missa de les 19h., hi haurà la confirmació d’un grup de nois i noies de la parròquia, la presidirà el nostre bisbe fra Octavi Vilà.

SORTIDA A LA SAGRADA FAMÍLIA

El proper dissabte dia 15 de juny de 2024 l'agrupació de parròquies de Sant Josep, Sant Pau i Vila-roja farem una visita comunitaria al temple de la Sagrada Família.

El programa de la sortida és:

8:15 h Sortida des de Sant Josep per desplaçar-se amb autobús fins a Barcelona .

10:30 h Visita guiada i catequètica a la Sagrada Família.

12:00 h Missa a la cripta de la Sagrada Família.

Dinar .

Tornada a Girona .

Preu per persona 40€.

Atès que les places són limitades cal inscriure's!!

Cartell de la sortida a la Sagrada Família

CATEQUESI I CASAL CURS 2023 - 2024

Ja tenim la programació de les activitats de catequesi i casal de les parroquies sant Josep i sant Pau del proper curs 2023 - 2024 .

Per descarregar el full amb horaris de les activitats podeu clicar en el següent enllaç:

Catequesi i casal curs 2023-2024 parròquies de St. Josep i St. Pau de Girona

TROBADES MENSUALS OBERTES A TOTHOM

Cada 4art dijous de cada mes a les 8 del vespre a l'església de Sant Josep es faran unes trobades obertes a thotom.

Aquestes trobades amb el lema La Paraula és Vida serviran per a lleguir , comentar i pregar entorn a una Paraula extreta de la litúrgia del mes .

Aquest espai de trobada també servirà per a compartir vivències quotidines sobre aquesta Paraula  i per enfortir la comunitat cristiana.

Cartell de difusió de les trobades mensuals

RECORDATORI

Recordem que a la parròquia de sant Josep, cada primer diumenge de mes les col·lectes de totes les misses seran destinades a pagar les obres de la reforma del presbiteri i la capella. A més ara tenim també l’obra de la nova rampa que hem de finançar.

Recordem que a la parròquia de sant Josep, cada primer diumenge de mes, les col·lectes de totes les misses seran destinades a pagar les obres de la reforma del presbiteri, la capella i rampa d'accés.

La col·lecta del mes de març va ser de 1.364,85 Euros.

Agrairem donatius per aquestes finalitats.

VÍDEO DE LA PARRÒQUIA DE SANT JOSEP

En Carles Callís i l'Anna Torrecillas han fet el vídeo de presentació de la parròquia de Sant Josep que us presentem. El podeu visualitzar al següent enllaç. Esperem que us hagi agradat i donem les gràcies al Carles i Anna per el seu treball.

Despatx parroquial

A Horari:
DIMARTS, de les 17:00h a les 19:00h.
DIMECRES, de les 17:00 a les 19:00h.
DIJOUS, de les 17:00h a les 19:00h.
Telf. 972 48 35 33
I hores a convenir trucant al 972 20 27 48
e-mail: santjosepparroquia@gmail.com

El despatx és al casal Bisbe Cartanyà. C/ Antic Roca, 38 (al costat de la rectoria).

Adreça

Av. Lluís Pericot, 2