bisbat de girona

Mare de Déu
sant josep
nou altar

Història: La parròquia de Sant Josep de Girona fou erigida el 1952, en un territori segregat de la del Mercadal. El seu temple, acabat el 1953, és de l'arquitecte Joaquim M. Masramon, i va ser consagrat pel bisbe Cartañà el 1954. Es tracta, doncs, d'una parròquia amb una història relativament breu, de poc més de cinquanta anys, però molt plena de vitalitat i d'activitats obertes a tothom. En aquesta pàgina hi trobareu una breu presentació. Si voleu, podeu contactar amb nosaltres per correu electrònic o per telèfon, encara que la millor manera de conèixer-nos és d'una manera personal: tenim les portes obertes a tothom!
El Consell Pastoral de la Parròquia.

Bibliografia: J. RABASEDA, La parròquia de Sant Josep de Girona, Girona, 1996.

INFORMACIÓ CATEQUESI  I ESPLAI SANT JOSEP - SANT PAU

Per tal que els pares pogueu planificar els horaris de les extraescolars dels vostres fills el proper curs us facilitem els horaris del proper curs 2021-2022 de la catequesi i l'esplai de Sant Josep i Sant Pau.

Informació de la catequesi i esplai de Sant Josep i Sant Pau del curs 2021-2022

RECORDATORI

Recordem que a la parròquia de sant Josep, cada primer diumenge de mes les col·lectes de totes les misses seran destinades a pagar les obres de la reforma del presbiteri i la capella.

Agrairem donatius per aquesta finalitat!

VÍDEO DE LA PARRÒQUIA DE SANT JOSEP

En Carles Callís i l'Anna Torrecillas han fet el vídeo de presentació de la parròquia de Sant Josep que us presentem. El podeu visualitzar al següent enllaç. Esperem que us hagi agradat i donem les gràcies al Carles i Anna per el seu treball.

Despatx parroquial

Horari:
DIMARTS, de les 17:00h a les 19:00h.
DIMECRES, de les 17:00 a les 19:00h.
DIJOUS, de les 17:00h a les 19:00h.
Telf. 972 48 35 33
I hores a convenir trucant al 972 20 27 48
e-mail: santjosepparroquia@gmail.com

El despatx és al casal Bisbe Cartanyà. C/ Antic Roca, 38 (al costat de la rectoria).

16.110 hab.
Av. Lluís Pericot, 2