bisbat de girona

Mare de Déu
sant josep
nou altar

Història: La parròquia de Sant Josep de Girona fou erigida el 1952, en un territori segregat de la del Mercadal. El seu temple, acabat el 1953, és de l'arquitecte Joaquim M. Masramon, i va ser consagrat pel bisbe Cartañà el 1954. Es tracta, doncs, d'una parròquia amb una història relativament breu, de poc més de cinquanta anys, però molt plena de vitalitat i d'activitats obertes a tothom. En aquesta pàgina hi trobareu una breu presentació. Si voleu, podeu contactar amb nosaltres per correu electrònic o per telèfon, encara que la millor manera de conèixer-nos és d'una manera personal: tenim les portes obertes a tothom!
El Consell Pastoral de la Parròquia.

Bibliografia: J. RABASEDA, La parròquia de Sant Josep de Girona, Girona, 1996.

ESTAT DE COMPTES DE OBRES DE REFORMA DEL PRESBITERI I LA CAPELLA

L'estat de comptes de les obres de reforma del presbiteri i la capella són:

Estat de comptes de les obres de reforma del presbiteri i la capella

RECORDATORI

Recordem que a la parròquia de sant Josep, cada primer diumenge de mes les col·lectes de totes les misses seran destinades a pagar les obres de la reforma del presbiteri i la capella.

Agrairem donatius per aquesta finalitat!

INICI DEL CURS  2020 - 2021

Comencem un nou curs dins d’una situació plena de dificultats. És per això que cal que afrontem aquestes dificultats posant el millor de la nostra part.

El lema que em escollit per aquest curs 2020 – 2021 és:

“VIVIM AMB ENTUSIASME!!!”

Us convidem a una primera activitat mitjançant el cartell:

"Vivim amb Entusiasme!!!"

Us adjuntem la pregaria que em preparat amb motiu de l'inici del curs 2020 -2021:

Pregària de l'inici del curs 2020 -2021

VÍDEO DE LA PARRÒQUIA DE SANT JOSEP

En Carles Callís i l'Anna Torrecillas han fet el vídeo de presentació de la parròquia de Sant Josep que us presentem. El podeu visualitzar al següent enllaç. Esperem que us hagi agradat i donem les gràcies al Carles i Anna per el seu treball.

Despatx parroquial

Horari:
DIMARTS, de les 18:00h a les 20:00h.
DIMECRES, de les 17:00 a les 19:00h.
DIJOUS, de les 18:00h a les 20:00h.
Telf. 972 48 35 33
I hores a convenir trucant al 972 20 27 48
e-mail: despatxparroquiesgirona@gmail.com

El despatx és al casal Bisbe Cartanyà. C/ Antic Roca, 38 (al costat de la rectoria).

16.110 hab.
Av. Lluís Pericot, 2