bisbat de girona

Mare de Déu
sant josep
nou altar

Història: La parròquia de Sant Josep de Girona fou erigida el 1952, en un territori segregat de la del Mercadal. El seu temple, acabat el 1953, és de l'arquitecte Joaquim M. Masramon, i va ser consagrat pel bisbe Cartañà el 1954. Es tracta, doncs, d'una parròquia amb una història relativament breu, de poc més de cinquanta anys, però molt plena de vitalitat i d'activitats obertes a tothom. En aquesta pàgina hi trobareu una breu presentació. Si voleu, podeu contactar amb nosaltres per correu electrònic o per telèfon, encara que la millor manera de conèixer-nos és d'una manera personal: tenim les portes obertes a tothom!
El Consell Pastoral de la Parròquia.

Bibliografia: J. RABASEDA, La parròquia de Sant Josep de Girona, Girona, 1996.

INSCRIPCIONS DEL NOU CURS, CATEQUESI I ESPLAI 2020-2021

Comencen les inscripcions per aquest nou curs 2020/2021, tant a la catequesi com a l'esplai.

SANT JOSEP:

Catequesi:

16,17 i 18 de setembre, de 17h a 20h, als locals parroquials.

Esplai:

18 i 25 de setembre, de 17h a 20h, als locals parroquials.

SANT PAU:

Catequesi:

17 i 18 de setembre, de 18h a 20h, als locals parroquials.

Esplai:

3 d'octubre, de 16h a 18h.

INICI DEL CURS  2020 - 2021

Comencem un nou curs dins d’una situació plena de dificultats. És per això que cal que afrontem aquestes dificultats posant el millor de la nostra part.

El lema que em escollit per aquest curs 2020 – 2021 és:

“VIVIM AMB ENTUSIASME!!!”

Us adjuntem la pregaria que em preparat amb motiu de l'inici del curs 2020 -2021:

Pregària de l'inici del curs 2020 -2021

NOVA INSTAL·LACIÓ DE DONATIUS ELECTRÒNICS

Tant a la parròquia de sant Josep com a la de sant Pau, s'ha instal·lat un TPV, un DONE (DONATIUS ELECTRONICS) del Banc de Sabadell, per poder fer donatius amb targeta.

És una nova eina que el covid-19 ens ha portat.

Les bacines ja no es poden passar com abans, i cada vegada tenim més problemes als bancs per fer ingressos, especialment les monedes...

La modalitat de pagament electrònic s'està imposant arreu, i cal que també nosaltres ens hi anem acostumant a aquesta modalitat de pagament

ESTAT DE COMPTES

L'estat de comptes de la parroquia de Sant Josep a principis del mes de setembre queda reflexat en el següent document:

Estat de comptes

ES NECESSITEN VOLUNTARIS.

Des de Càritas es demanen persones que vulguin dedicar una estona del seu temps, no sempre és molt, però sí important a fer un voluntariat. Hi ha molts serveis que ens necessiten. Així mateix des de la parròquia fem una crida a qui vulgui fer algun servei puntual d'ajuda a la parròquia. Que es posin en contacte amb Mn. Jordi. Gràcies pel vostre interès i temps!

VÍDEO DE LA PARRÒQUIA DE SANT JOSEP

En Carles Callís i l'Anna Torrecillas han fet el vídeo de presentació de la parròquia de Sant Josep que us presentem. El podeu visualitzar al següent enllaç. Esperem que us hagi agradat i donem les gràcies al Carles i Anna per el seu treball.

Despatx parroquial

Horari:
DIMARTS, de les 18:00h a les 20:00h.
DIMECRES, de les 17:00 a les 19:00h.
DIJOUS, de les 18:00h a les 20:00h.
Telf. 972 48 35 33
I hores a convenir trucant al 972 20 27 48
e-mail: despatxparroquiesgirona@gmail.com

El despatx és al casal Bisbe Cartanyà. C/ Antic Roca, 38 (al costat de la rectoria).

16.110 hab.
Av. Lluís Pericot, 2