Parròquies

Cruilles, Santa Eulàlia

Monestir de Sant Miquel
Mare de Déu de l'Esperança

Cruïlles, Monells i Sant Sadurní són tres parròquies pertanyents a un mateix municipi i funcionen com una única comunitat cristiana. Per això les celebracions litúrgiques són rotatives entre les tres parròquies. Cal tenir-ho en compte, doncs, per a informar-se dels horaris.

L'ermita de la M. de Déu d'Esperança, pertanyent a la parròquia de Cruïlles, acull les celebracions eucarístiques del Dilluns de Pasqua, el 15 d'Agost, 4t diumenge d'Advent i de tots els dijous del mes de maig (en aquest cas, a les 7 de la tarda).

El Monestir de Sant Miquel de Cruïlles, actualment cedit per conveni al Consell Comarcal del Baix Empordà, acull una única missa al llarg de l'any, el primer diumenge de setembre. En aquesta ocasió, s'hi celebra el "Roser de sant Miquel", festivitat pròpia d'aquest nucli.

Despatx parroquial

Telèfon: 972 640 525.