bisbat de girona

Monells, Sant Genís

General 2
Posterior 3

Cruïlles, Monells i Sant Sadurní són tres parròquies pertanyents a un mateix municipi i funcionen com una única comunitat cristiana. Per això les celebracions litúrgiques són rotatives entre les tres parròquies. Cal tenir-ho en compte, doncs, per a informar-se dels horaris.

Darrer diumenge de gener: Festa Petita de Sant Burget. Missa a les 10:30. Benedicció d'animals i eines del camp a les 11:30, a la Plaça Jaume I.

Despatx parroquial

Despatx interparroquial de l'Agrupació parroquial de la Bisbal d'Empordà. Carrer santa Maria del Puig, 20.
Dilluns, de 2/4 sis a 2/4 de vuit del vespre. Divendres, de 2/4 d’onze a la una del migdia. Telèfons: 972 640 096. O bé: 972 640 525.

Mail: parroquiescmss@gmail.com

Informació reinici missa dominical (Maig 2020): /pujades/files/Normes%20misses%20CMSS%281%29.pdf

Consells Covid-19: /pujades/files/infografiaCovid.pdf

imatge fons bottom PROVAAAAA