bisbat de girona

3/1 campanar
3/2 lateral absis
4 detall porta

Cruïlles, Monells i Sant Sadurní són tres parròquies pertanyents a un mateix municipi i funcionen com una única comunitat cristiana. Per això les celebracions litúrgiques són rotatives entre les tres parròquies. Cal tenir-ho en compte, doncs, per a informar-se dels horaris.

L'ermita de Sant Joan de Sallelles acull una eucaristia cada 24 de juny, festivitat de Sant Joan Baptista, a les 6 de la tarda.

Despatx parroquial

Despatx interparroquial de l'Agrupació de la Bisbal d'Empordà. Carrer santa Maria del Puig, 20.
Dilluns, de 2/4 sis a 2/4 de vuit del vespre. Divendres, de 2/4 d'onze a la una del migdia. Telèfon: 972 640 096

Altres esglésies

Sant Joan de Salelles

Informació reinici missa dominical (Maig 2020): /pujades/files/Normes%20misses%20CMSS%282%29.pdf