bisbat de girona

381 parròquies i 12 anexos

Olot, Sant Roc

?PARRÒQUIA DE SANT ROC
Dimecres, 16 d’agost, festa de SANT ROC, patró de la Parròquia. A les 11 h del matí, MISSA solemne a la capella del Sant.
Tot seguit Benedicció de les aigües de les Fonts de Sant Roc. Així s’acompleix una promesa de la Ciutat de fa molts anys, en agraïment al Sant, perquè molts olotins van poder esquivar la pesta bubònica que assolava la ciutat d’Olot. Que Sant Roc sigui un bon referent per al barri de Sant Roc i per a tota la ciutat d’Olot! MOLT BONA FESTA !
Notes: 1) Misses d’aquest cap de setmana: el 12 (18’30h) i el 13 d’agost (11 h); el dilluns, 14 d’agost vigília de l’Assumpció (18’30h) i el dimarts, 15, festa de l’Assumpció (11h), se celebraran a la Capella de Sant Roc.
2) Les Col·lectes d’aquests dies (cap de setmana, l’Assumpció i Sant Roc) seran per sufragar el cost de les reformes a la Capella: treure l’altar d’esquena al poble i refer el retaule amb les rajoles, i per a la instal·lació de vinils-vitralls als finestrals de l’església.

Despatx parroquial

AGRUPACIÓ DE PARRÒQUIES D’OLOT-DESPATX INTERPARROQUIAL-Passeig d’en Blay, 3 OLOT-972 26 04 74  santesteveolot@gmail.com-Els divendres de 18 a 20 h-CAL TELEFONAR ABANS PER UNA HORA CONVINGUDA-Mn. Pere: 619 153 003-peredomenechfeixas@gmail.com-Mn. Andreu: 652 684 057-andreusir@gmail.com

Altres esglésies

Capella de Sant Roc

Mare de Déu dels Desamparats

Full parroquial

Veure Full Interparroquial Agrupació de parròquies d'Olot a la Parròquia de Sant Esteve

6.807 habitants
Puig Roig 68
17800 Olot

Les persones
prevere: Domènech Feixas, Mn. Pere
diaca: Gelis i Torró, Mn. Albert
prevere: Borda Bori, P. Gaspar (O. Carm.)
Horaris de misses
imatge fons bottom