bisbat de girona

381 parròquies i 12 anexos

Sant Joan les Fonts, Sant Joan Baptista

SETEMBR
Dissabte, dia 24 .. A les 12h del migdia, s'uniran amb el Sagrament del Matrimoni en Javier Santana i Cano, amb na Maria Vilanova i Fàbrega.
Diumenge 25 NO HI HAURÀ MISSA per
Aplec de Sant Miquel del Mont, a Bianya: A les 12h del migdia, celebrarem la Missa dedicada a Sant Miquel, allà a la muntanya, davant de la seva Capella. Al final, cantarem els Goigs dedicats al Sant. Després, al Centre Cívic de l'Hostal Nou, Dinar de Germanor.
Dijous, dia 29 ..... A les 11h del matí celebrarem la Santa Missa als jardins de la "Residència Geriàtrica Torreblanca"

Despatx parroquial

DESPATX INTERPARROQUIAL Puigsacalm, 3 LA CANYA - Els divendres de 7 a 9 del vespre - Tel. 972 29 07 04 – Rector: Mn. Miquel Vall-llosera i Demiquels, tel. 689 47 23 77 miquelvallllosera100@gmail.com

Altres esglésies

Antic Monestir de Sant Esteve

Full parroquial

Veure Full CAPSACOSTA a la parròquia de La Canya.

2.047 habitants
Sant Pere 4