bisbat de girona

381 parròquies i 12 anexos

Sant Joan les Fonts, Sant Joan Baptista

JUNY
Divendres, dia 3 Al Monestir de Sant Joan: Catequesi. Assaig general. A les 6h de la tarda.
Dissabte 4, Al Monestir de Sant Joan: A les 4h de la tarda, última trobada de preparació amb els Pares i Mares dels nens i nenes de la Primera Comunió.
Diumenge, dia 5 .. Monestir de Sant Joan les Fonts: A les 12h del migdia, 10 nens i nenes de la nostra Agrupació Parroquial Capsacosta, celebraran la seva PRIMERA COMUNIÓ.
Diumenge, dia 12 Monestir de Sant Joan les Fonts: A la Una del migdia, Batejarem en Jordi Rubio Fortuny.
Benvingut a la família dels Cristians.
Monestir de Sant Joan les Fonts: A les 6h de la tarda, Presentació d'un llibre sobre "La Torras", de Manel Soler. Ed. Oliveras.
Diumenge, dia 19 Monestir de Sant Joan les Fonts: A la Una del migdia, Batejarem l'Elsa Roig i Bassagañas.
Divendres, dia 24 Sant Joan les Fonts: És La Festa Major: Sant Joan. Missa solemne a les 12h del migdia.

Despatx parroquial

DESPATX INTERPARROQUIAL Puigsacalm, 3 LA CANYA - Els divendres de 7 a 9 del vespre - Tel. 972 29 07 04 – Rector: Mn. Miquel Vall-llosera i Demiquels, tel. 689 47 23 77 miquelvallllosera100@gmail.com

Altres esglésies

Antic Monestir de Sant Esteve
Dissabte 14 de maig:
A les 12h del migdia i a l'església de l'antic Monestir, s'uniran amb el Sagrament del Matrimoni, l'Ismael Romero López i na Miriam Garcia de Consuegra i Mediana. Els dos, d'Olot.

Full parroquial

Veure Full CAPSACOSTA a la parròquia de La Canya.

2.047 habitants
Sant Pere 4