bisbat de girona

Parròquies

381 parròquies i 12 anexos

Sant Joan les Fonts, Sant Joan Baptista

Diumenge, dia 19 desembre: Avui la Missa serà a 2/4 d'11h, en atenció a l'Aplec de la Mare de Déu d'Esperança, a La Canya.

Divendres, dia 24 desembre: A les 12h de la nit, a l'església del Monestir, MISSA DEL GALL.
-el dia de Nadal no hi haurà Missa a Sant Joan-

Els Fusters BADOSA, de Begudà, i que viuen a Olot, ens han instal·lat dos esplèndids súpers diorames amb bonics Pessebres, a l'església parroquial de Sant Joan les Fonts. Moltes Gràcies!

Despatx parroquial

DESPATX INTERPARROQUIAL Puigsacalm, 3 LA CANYA - Els divendres de 7 a 9 del vespre - Tel. 972 29 07 04 – Rector: Mn. Miquel Vall-llosera i Demiquels, tel. 689 47 23 77 miquelvallllosera100@gmail.com

Altres esglésies

Antic Monestir de Sant Esteve

Full parroquial

Veure Full CAPSACOSTA a la parròquia de La Canya.

2.047 habitants
Sant Pere 4