bisbat de girona

Parròquies

381 parròquies i 12 anexos

Santa Margarida de Bianya

Diumenge, dia 5 de febrer. Santa Margarida de Bianya: En motiu de la Festa del Farro al sector de l'Hostal Nou, a 2/4 d'11h del matí hi celebrarem la Missa dominical. Després de la Missa, Concert a la mateixa església romànica de Santa Margarida:
Joan Josep Mayans ("Onsevulla tinc port"). Poemes cantats de Verdaguer, Maragall, Foix, Teixidor... (Joan Josep Mayans: Veu, guitarra i viola de roda)(Eva Curto: Violoncel).

Despatx parroquial

DESPATX INTERPARROQUIAL Puigsacalm, 3 LA CANYA - Els divendres de 7 a 9 del vespre - Tel. 972 29 07 04 – Rector: Mn. Miquel Vall-llosera i Demiquels, tel. 689 47 23 77 miquelvallllosera100@gmail.com

Altres esglésies

Sant Miquel del Mont

Full parroquial

Veure Full CAPSACOSTA a la parròquia de La Canya.

297 habitants
17813 Santa Margarida de Bianya