bisbat de girona

381 parròquies i 12 anexos

Santa Margarida de Bianya

SETEMBRE
Dissabte, dia 17 A les 12,30h, s'uniran amb el Sagrament del Matrimoni, en Nicolae Paunescu Laurentiu, i na Tania Agea Moreno.
Diumenge 18 A la 1h del migdia, batejarem la Adriana Mulleras i Humet. Benvinguda a la família dels cristians.Diumenge, dia 25 Aplec de Sant Miquel del Mont, a Bianya: A les 12h del migdia, celebrarem la Missa dedicada a Sant Miquel, allà a la muntanya, davant de la seva Capella. Al final, cantarem els Goigs dedicats al Sant. Després, al Centre Cívic de l'Hostal Nou, Dinar de Germanor.

Despatx parroquial

DESPATX INTERPARROQUIAL Puigsacalm, 3 LA CANYA - Els divendres de 7 a 9 del vespre - Tel. 972 29 07 04 – Rector: Mn. Miquel Vall-llosera i Demiquels, tel. 689 47 23 77 miquelvallllosera100@gmail.com

Altres esglésies

Sant Miquel del Mont

Full parroquial

Veure Full CAPSACOSTA a la parròquia de La Canya.

297 habitants
17813 Santa Margarida de Bianya