bisbat de girona

Sra. Dolors Vallès, secretària administració

Consell acadèmic

Mn. Jordi Font, Rector
Mn Elies Ferrer, secretari d'estudis.

Servei d'orientació vocacional

Mn. Joan Soler, Delegat
Equip:
Mn. Elies Ferrer
Mn. Salvador Gras
Mn. Salvador Juanola
Mn. Pere Narbón

Contacteu: enjoansoler@gmail.com

Catequesis vocacionals per a confirmació i grups de joves.

Publicació trimestral de la revista Orientació Vocacional i materials per a la Jornada de Pregària per les Vocacions

Diaconat Permanent

Plaça del Vi 2
Fax. 972 41 28 72
17004 Girona

Mn. Jordi Font, vicari episcopal.

Seminaristes curs 2019 / 2020:

Antoni Coll

Nascut a Girona el 1967. Formo part de la comunitat del Seminari Major Interdiocesà, a Barcelona, juntament amb els seminaristes de les altres diòcesis de la Tarraconense. Prossegueixo la meva formació acadèmica a la Facultat de Teologia de Catalunya on actualment curso cinquè de teologia. En l’àmbit del servei a les parròquies, al llarg dels meus anys de formació, vaig començar la prestació dels meus serveis a la parròquia de Santa Maria de Blanes durant el curs introductori; en iniciar els cursos institucionals a Barcelona, vaig anar destinat a la parròquia de Santa Maria de Pineda de Mar on vaig restar durant el bienni filosoficoteològic (primer i segon curs); i en iniciar l’etapa d’estudis teològics, des de tercer curs, estic vinculat a la parròquia de Sant Esteve de Caldes de Malavella, on encara continuo col·laborant en la vida parroquial. Amb el suport constant dels formadors del Seminari, la pregària, l’estudi i la vida comunitària vaig avançant en la meva formació per a esdevenir, quan sigui el moment oportú, servidor de l’Església en resposta a la crida del Senyor, el qual portarà a bon terme l’obra que ha iniciat en mi.

[Ordenat diaca el 29 de setembre de 2019]

Edgar Jaulent

Sóc l'Edgar Jaulent, de 43 anys, de Sant Feliu de Guíxols. Actualment col·laboro a les parròquies de la Bisbal d'Empordà, a la Fundació "Acollida i Esperança" i a la Residència Geriàtrica Municipal Zoilo Feliu, totes de la mateixa població. Tinc un gran record de les parròquies d'Arenys de Mar i d'Arenys de Munt. Estic cursant el tercer curs de Teologia com a seminarista de la diòcesi de Girona, i resideixo al Seminari Major Interdiocesà. L'etapa filosòfica la vaig cursar a la UNAV, a Pamplona. La meva vida professional els últims vint anys s'ha desenvolupat al voltant del mar com a bussejador professional i patró d'altura de la marina mercant, tot i que els estudis acadèmics inicials són els de llicenciatura en Dret a la UAB.

Pujada Sant Martí, 12 - Ap. 117
17080 Girona