bisbat de girona

Mn. Salvador Gras
Mn. Este Sureda

Contacteu: enjoansoler@gmail.com

Catequesis vocacionals per a confirmació i grups de joves.

Publicació trimestral de la revista Orientació Vocacional i materials per a la Jornada de Pregària per les Vocacions

Diaconat Permanent

Plaça del Vi 2
Fax. 972 41 28 72
17004 Girona

Mn. Jordi Font, vicari episcopal.

Seminaristes curs 2019 / 2020:

Edgar Jaulent

Sóc l'Edgar Jaulent, de 43 anys, de Sant Feliu de Guíxols. Actualment col·laboro a les parròquies de la Bisbal d'Empordà, a la Fundació "Acollida i Esperança" i a la Residència Geriàtrica Municipal Zoilo Feliu, totes de la mateixa població. Tinc un gran record de les parròquies d'Arenys de Mar i d'Arenys de Munt. Estic cursant el tercer curs de Teologia com a seminarista de la diòcesi de Girona, i resideixo al Seminari Major Interdiocesà. L'etapa filosòfica la vaig cursar a la UNAV, a Pamplona. La meva vida professional els últims vint anys s'ha desenvolupat al voltant del mar com a bussejador professional i patró d'altura de la marina mercant, tot i que els estudis acadèmics inicials són els de llicenciatura en Dret a la UAB.

Pujada Sant Martí, 12 - Ap. 117
17080 Girona