Seminari diocesà

Servei d'orientació vocacional

Mn. Joan Soler, Delegat

Equip: Mn. Jordi Font, Mn. Salvador Gras, Mn. Esteve Sureda i els seminaristes

Podeu contactar amb Mn. Joan Soler a l'adreça electrònica enjoansoler@gmail.com.

Organitzen catequesis vocacionals per a confirmació i grups de joves.
Publiquen la revista "Vine i segueix-me" (consultar exemplars) i materials per a la Jornada de Pregària per les Vocacions

Diaconat Permanent

Plaça del Vi 2
17004 Girona

Mn. Jordi Font, vicari episcopal

Seminaristes curs 2023 / 2024:

LLUC JUSCAFRESA
Benvolguts, permeteu-me una breu presentació: Sóc en Lluc Juscafresa nascut l’any 2001 a Banyoles, població on encara resideixo. La formació acadèmica que he rebut fins el dia d’avui l’he cursat a l’Institut Pere Alsius, acabat el batxillerat he realitzat un curs de Veterinària a l’UAB. Després d’un temps de discerniment hem decidit que comenci a formar part d’aquesta nostra comunitat del seminari, per tant en els pròxims anys, si Déu vol, compartiré estudis a la Facultat de Teologia de Catalunya i residiré en el Seminari Major Interdiocesà, convivint amb seminaristes d’altres diòcesis catalanes.
En els darrers anys he estat vinculat a l’Hospitalitat Diocesana de Lourdes on cada any peregrinem al santuari francès, tot acompanyant i deixant-nos acompanyar per persones grans i discapacitades d’arreu del bisbat, actualment col·laboro amb la parròquia de Sta. Maria dels Turers de Banyoles.
Finalitzo aquesta presentació, com no podria ser de cap altra manera, demanant que pregueu per tots nosaltres i per les vocacions a la vida religiosa i sacerdotal!

QUIM LLOPART

MARC GUITART