Dimarts 14 de novembre de 2023

Càritas Diocesana de Girona, guardonada en els premis de la Confederació empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya

Càritas Diocesana de Girona ha estat una de les guardonades en la setena edició dels Premis la Confederació 2023 que entrega La Confederació empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya. La cerimònia es va fer ahir dilluns, 13 de novembre, al Born Centre de Cultura i Memòria, i l’entitat ha estat guardonada en la categoria "Governança: Organitzacions saludables", pel seu compromís amb la innovació organitzativa.

La directora de Càritas Diocesana de Girona, Dolors Puigdevall, va agraïr el guardó i va explicar que “gràcies a aquestes millores en el funcionament de l’entitat i en el seu dia a dia que podem continuar avançant a la recerca de treballar amb la màxima eficiència amb un únic objectiu: millorar l’atenció envers els col·lectius amb els quals treballem”.

Puigdevall va afegir que aquest avenç es pot dur a terme a través de “Càritas Inn@va, una metodologia que vam impulsar per fomentar la cultura d’innovació i que respon al nostre model d’acció social”.

Amb aquests guardons, La Confederació premia iniciatives del sector que contribueixen significativament a donar valor en matèria de governança de les organitzacions i de transformació social. Enguany s’han presentat 58 candidatures, un 25% més que l’any 2022.