Dijous 19 d'abril de 2012

El bisbe Francesc presideix la XXI Trobada diocesana de Vida Creixent

Dimecres 18 d’abril va tenir lloc a la parròquia de Sarrià de Ter la trobada anual de Vida Creixent (Moviment cristià de persones grans) amb una participació d’unes 500 persones.
A les 11 del matí, es va realitzar una visita guiada per la població. A continuació, a la Parròquia de la Mare de Déu de la Misericòrdia, benvinguda del rector, Mn. Ricard Sarrà i de l’alcalde de Sarrià, celebració de l’Assemblea i solemne Eucaristia presidida pel nostre bisbe Francesc, acompanyat del bisbe emèrit Mons. Carles Soler, del Vicari per a la Pastoral Funcional, Mn. Esteve Sureda i del Consiliari, Mn. Ramon Oller, així com d’una vintena de preveres i quatre diaques.
El bisbe va centrar la seva homilia en dos aspectes: gràcies i coratge. La celebració va concloure amb el cant de l’himne de Vida Creixent. Finalment els assistents es van desplaçar a Platja d’Aro per compartir un dinar de germanor.