Dilluns 23 d'abril de 2012

Malgrat de Mar acull la trobada de catequesi de Seguiment

La trobada diocesana de catequesi de Seguiment va aplegar el 22 d’abril passat a Malgrat de Mar cent cinquanta nois i noies de quinze parròquies. El lema de la trobada era: “Deixa’t estimar i estima”. Al matí, cada grup va presentar una caixa que havia preparat explicant el que havia trobat a la seva parròquia relacionat amb l’Eucaristia. Després es va representar un conte. A continuació hi va haver una cercavila amb la colla de Geganters i Gallers de Malgrat. A les dotze va començar la missa a l’església parroquial de Sant Nicolau, presidida per Mn. Salvador Gras, rector de la parròquia i Delegat de Catequesi. Després, els 150 infants, juntament amb una trentena de catequistes i una vuitantena de familiars, van anar al Parc del Castell, on van dinar i van participar en diferents jocs, preparats per l’Agrupament Escolta Sant Nicolau. Després de berenar es van repartir unes bosses amb obsequis per als assistents. La trobada es va acabar amb el cant de L’hora dels adéus.
Vegeu galeria fotogràfica