Dilluns 24 de desembre de 2012

El bisbe Francesc felicita el Nadal al personal de la Cúria Diocesana

“Sense Jesús no hi ha pessebre de Déu, el món no seria aquest pessebre”, ha dit el bisbe Francesc en la seva felicitació als membres de la Cúria Diocesana que, com és tradicional li han testimoniat la seva felicitació nadalenca.

En primer lloc el Vicari general, Mn. Lluís Suñer ha adreçat unes paraules inspirades en el text de Carlo Maria Martini “meditacions sobre la pregària”. Unes paraules en forma de pregària desitjant que siguem capaços d’obrir els ulls perquè sapiguem veure els signes de la salvació enmig nostre, en la pregària, en la nostra experiència d’Església, en els sagraments, en l’experiència dels germans i germanes, en l’experiència de l’Esperit, en el clam dels humiliats, en la força de la Paraula viva que ens és transmesa.

La reflexió del Mons. Pardo, s’inicià assenyalant el fet que “la temptació sempre serà de buidar el Nadal de Jesús i convertir-lo només en una festa familiar”, ha insistit en la necessitat que “cada Nadal tornem a escoltar, viure i celebrar que ha nascut el Salvador, Jesús, que assumeix la fragilitat humana i porta la veritable pau”. Finalment ha recordat que, “la fusta del pessebre es convertirà en creu i aquesta esdevindrà resurrecció i plenitud”.

Precisament enllaçant amb aquest sentit del seu missatge, i com a record d’aquest Nadal el bisbe ha lliurat a cada membre de la Cúria una reproducció a escala de la Majestat del monestir de Sant Joan les Fonts, imatge que es mostra en el Museu Diocesà.

Seguidament ha felicitat personalment a cada un dels membres curials presents en l’acte amb els que departit cordialment.

veieu video felicitació Nadal de Mons. Francesc Pardo