Dimarts 24 de desembre de 2013

Felicitació de la Cúria diocesana al bisbe Francesc

“Nadal ens fa valorar tota la missió de l’Església, i concretament de la nostra Església de Girona, de tots i cadascú de vosaltres, perquè Jesús sigui conegut, acollit, estimat, i així pugui oferir els seus dons a nosaltres, i a totes les persones”, ha dit el bisbe Francesc en agrair la felicitació dels membres de la Cúria diocesana.
Després d’unes paraules de benvinguda i acollida per part del Vicari General, Mn. Lluís Suñer que també s’ha felicitat de la presència i companyia del bisbe en l’any que ha superat la intervenció quirúrgica a la que fou sotmès, s’ha fet una pregària en comú i el cant de la nadala “Veniu i adoreu-lo”.
El bisbe ha felicitat als presents. Ha recordat que “Nadal ens fa reviure intensament l’experiència de Déu” i que també ens ajuda a “assaborir la felicitat de confiar en Jesús i la seva Bona Notícia per viure cada dia”. Les reflexions del bisbe també assenyalaven que: “Nadal ens ajuda a contemplar el rostre de Jesús en cada rostre humà. Sigui joiós, sigui desfigurat pel dolor”.

En un altre punt de la seva intervenció s’ha referit a la propera visita ad limina que faran els bisbes catalans al Papa Francesc, per finalitzar amb el desig d’un sant i joiós Nadal amb Jesús per cadascun del presents i les respectives famílies.