Dilluns 27 de gener de 2014

Celebrada la Jornada Diocesana de la Pastoral de la Salu

El passat dissabte, 25 de gener, el Casal Cartañà va acollir la Jornada Diocesana de la Pastoral de la Salut, sota el lema “Dóna la vida pel germà”. Es van descobrir diverses realitats diocesanes actuals que defineixen traces indiscutibles de Fe i Caritat. El bisbe Francesc se’n va fer ressò en l'homilia de la missa d'acció de Gràcies: "Gràcies per ajudar a descobrir el 5è Evangeli que hi ha en el dia a dia de l'Església a Girona", va manifestar.
68 participants es van aplegar per sentir els testimonis de la Fe que van oferir les entitats Fe i Llum, l'Hospitalitat de la Mare de Déu de Lourdes i Oncolliga. Es van descobrir pistes de Caritat en el treball dels equips de pastoral en residències geriàtriques de les Religioses de St. Josep de Girona, els equips de Pastoral de la Salut parroquials i la Frater. Tots aquests van destacar i coincidir en la importància de camina al ritme d'altres passes i la compassió, que creu i espera en tota persona.
A la foto: el nostre bisbe Francesc acompanyat a la seva esquerra de Mn. Sebastià Aupí, vicedelegat de la Pastoral de la Salut.