Diumenge 28 de desembre de 2014

Felicitació de Nadal de la Cúria diocesana al bisbe Francesc

“Sense Jesús el pessebre esdevé només un paisatge”, ha dit el bisbe Francesc en la seva felicitació als membres de la Cúria diocesana que s’han aplegat aquest migdia en una trobada que s’ha iniciat amb una pregària de glòria a Déu i de petició de pau, de pensament vers els més dèbils de la nostra societat, dels que viuen sols i marginats.
Després que el Vicari general, Mn. Lluís Suñer ha felicitat al prelat, Mons. Pardo ha recordat que tots plegats formem el pessebre d’avui, “som els pastors del pessebre d’avui”. Però ha recordat que figura cabdal de tots els pessebres és Jesús, que ha de ser el centre de la nostra pastoral. Sense ell el pessebre esdevé només un paisatge.
En la part final de la seva intervenció ha destacat la necessitat del testimoni de l’Església en el món de l’art i cultura com ho ha estat en el decurs dels segles., “volem ser la resta d’Israel, però no pas insignificants”.

També ha tingut unes paraules de record per l’Anna Coll, secretaria curial convalescent d’una recent intervenció quirúrgica. Igualment ha agraït la feina del fins ara Delegat episcopal de Mitjans de Comunicació, Mn. Carles Sánchez, que assoleix l’edat de jubilació, i seguirà amb el seu ministeri diaconal en diferents parròquies de l’Empordà. I ha donat la benvinguda al nou delegat, Miquel Calsina.
Finalment el bisbe ha lliurat un petit record nadalenc als presents amb els que ha compartit el desig d’un sant Nadal.