Diumenge 17 de gener de 2016

Torna l’espai televisiu del Bisbat de Girona

Després d’un període de no emissió, l’espai audiovisual del Bisbat de Girona torna a partir d’aquest cap de setmana a les programacions de Televisió de Girona, TV Costa Brava, Canal 10 Empordà i Banyoles TV. També es vol seguir potenciant la seva difusió per internet a través de les xarxes socials i del canal de Youtube del Bisbat.

Amb un format renovat, l’espai Temps d’Església (fins ara Camí de Vida), vol potenciar la informació de l’activitat diocesana i donar a conèixer la diversitat de projectes, realitats i iniciatives d’àmbit eclesial, religiós i social que tenen lloc dins i fora de la diòcesi gironina.

Tot i l’esforç que suposa la realització periòdica d’un producte audiovisual d’aquestes característiques, la Delegació de Mitjans de Comunicació Social del Bisbat de Girona vol seguir oferint-lo per la importància que té que l’església de Girona sigui present també a televisions d’àmbit local de les nostres comarques. Tanmateix, després de 17 anys amb un format de programació, s’han començat replantejar aspectes tan de disseny com de contingut. També es volen anar ampliant les condicions tècniques de gravació i edició de les quals es disposa.

Temps d’Església té una durada aproximada de trenta minuts i alternarà un informatiu diocesà amb una entrevista o debat d’actualitat, amb vídeo reportatges de caire monogràfic. Els mesos de gener i febrer s’oferirà quinzenalment i es preveu recuperar la periodicitat setmanal a partir del mes de març. Fins al juny d’aquest any 2016 estarà en fase de proves i s’aniran reajustant els aspectes que calgui per tal de millorar el disseny, la qualitat i la imatge d’aquest producte audiovisual.