Diumenge 30 d'abril de 2017

Vida Creixent celebra la seva trobada diocesana

La setmana passada es va dur a terme la trobada diocesana del moviment gran Vida Creixent a Amer. Es reuniren més de 300 persones vingudes d’arreu de la diòcesi. Tot primer, a l’església parroquial, es convocà l’assemblea que s’inicià amb unes paraules del president, Pere Canaleta. Destacà l’esperit cristià del moviment que intenta també posar “vida als anys i no anys a la vida”. Hi era present també l’alcaldessa de la població, Rosa Vila. Després se celebrà la missa que fou presidida pel bisbe de Girona, Francesc Pardo, i concelebrada per diferents mossens de les poblacions veïnes. El prelat destacà i agraí el testimoniatge en la vida diària que porten a terme els integrants del grup. La trobada s’acabà amb un dinar de germanor al pavelló.