Dimecres 23 de gener de 2019

Tossa i Santa Coloma de Farners celebren la festa de Sant Sebastià

Casa espiritualitat Santa Elena Solius
Amb motiu de la festivitat de Sant Sebastià (20 de gener), Tossa i Santa Coloma de Farners van viure, un any més, una de les festes destacades del seu calendari. Els actes van començar el divendres 11 amb l’inici de la Novena al sant i van cloure amb el Pelegrí, que enguany va comptar amb 1.067 acompanyants, que van fer el tradicional pelegrinatge dels 40 km que separen les dues poblacions. El bisbe Francesc va rebre el Pare Pelegrí d’enguany —Jordi Ribas, de 46 anys— a l’entrada de la capital selvatana, al qual va seguir una processó fins a la capella de Sant Sebastià per tal de complir el vot ancestral. L’endemà es va emprendre el camí de tornada per anunciar als tossencs que s’havia renovat la promesa.