Dilluns 29 de juliol de 2019

Nous nomenaments a la Diòcesi de Girona

Comunicat de nomenaments i jubilacions canòniques de rector

El bisbe de Girona, Mons. Francesc Pardo, ha signat, els darrers dies, els següents nomenaments parroquials:

· Mn. Joan d'Arquer i Terrasa, rector de Cabanes, Pedret i Marzà, Peralada, Vilabertran i Vilarnadal. Continua amb tots els altres càrrecs.
· Mn. Sebastià Aupí i Escarrà, rector de Flaçà, Sant Joan de Mollet i Sant Llorenç de les Arenes. Continua amb tots els altres càrrecs.
· Mn. Cinto Busquet i Paredes, rector de Calella.
· Mn. Pere Domènech i Feixas, rector de la Cot, el Sallent i Santa Pau. Continua amb tots els altres càrrecs.
· Mn. Jordi Font i Plana, rector de Centenys, Serinyà i Usall. Continua amb tots els altres càrrecs.
· Mn. Àngel Pagès i Isern, rector de Canet de Verges, Colomers, Foixà, Garrigoles, Jafre, Marenyà, Rupià, la Sala, la Tallada d'Empordà i Verges.
· Mn. Dagoberto Rojas i Arroyave, rector de Colera, Llançà, Portbou i Vilanova de la Muga. Continua com a Vicari de Peralada.
· Mn. Joan M. Amich i Raurich, administrador parroquial de Fonolleres, Parlavà i Ultramort. Continua amb tots els altres càrrecs.
· Mn. Jaume Julià i Vidal, administrador parroquial de Caldes de Malavella i Sant Andreu Salou. Continua amb tots els altres càrrecs.
· Mn. Prosper Lare Bartche, adscrit a Arenys de Mar i Arenys de Munt.

D'altra banda, el bisbe també ha signat la jubilació canònica de rector de Mn. Dídac Faig i Vinyes, fins ara a la Cot, el Sallent i Santa Pau. Es farà efectiva el dia de l'inici del ministeri del nou rector.