Divendres 13 de novembre de 2020

De Delegació de Mitjans de Comunicació Social a Oficina de Comunicació

A partir d’avui, 13 de novembre, la Delegació episcopal de Mitjans de Comunicació Social del Bisbat de Girona passa a denominar-se Oficina de Comunicació del Bisbat de Girona. Aquest canvi vol reforçar i posar al dia el servei de comunicació diocesà, nascut l'any 1965 i que té per objectiu vetllar per la comunicació institucional del Bisbat, donar a conèixer la vida de l’Església a Girona i gestionar la presència als mitjans de comunicació i l’atenció als periodistes.

Des de l’Oficina es coordinen els mitjans de comunicació i programes audiovisuals diocesans. S’elaboren publicacions impreses, com el Full Parroquial (setmanal) i la revista El Senyal (bimestral); programes de ràdio, com Església Viva (setmanal), que s’emet en una vintena d’emissores locals i comarcals, i El Mirall (setmanal), per a la Cadena COPE; així com un programa de televisió, Temps d’Església, que s’emet en 5 canals comarcals (quinzenal). D’altra banda, també es gestiona el web institucional (www.bisbatgirona.cat), les xarxes socials (Facebook, Instagram, Twitter i YouTube), els canals informatius a Telegram i Whatsapp i l’enviament d’un butlletí electrònic setmanal.

L’Oficina de Comunicació del Bisbat de Girona està situada al 3r pis de Casa Carles de Girona (plaça del Vi, 2), seu de la cúria diocesana. El telèfon de contacte és el 972 41 28 84 i l’adreça de correu electrònic és comunicacio@bisbatgirona.cat. L’equip de l’Oficina està format per Xavier Roca Bas (delegat), Àngel Rodríguez Vilagran i Víctor Gay Frias, així com per diversos col·laboradors.