Dijous 18 de febrer de 2021

Aclariment arran de la polèmica del suplement del Full Parroquial de Sant Narcís de Girona

Amb motiu de la polèmica que ha generat la nota publicada al suplement del Full Parroquial de Sant Narcís de Girona amb el títol “Eleccions a Catalunya”, el Bisbat de Girona vol manifestar:

1.    Els suplements del Full Parroquial són iniciativa de cada rector i no són un òrgan oficial de comunicació del Bisbat de Girona.

2.    Conscient que els catòlics tenen opinió pròpia, el Bisbat de Girona s’ha abstingut sempre de manifestar-se sobre opcions electorals concretes.

3.    El Bisbe de Girona recorda sempre als preveres i diaques que la seva missió és promoure la comunió i la concòrdia, acceptant la pluralitat, des d’un diàleg basat en el respecte per les opinions i les persones.