Divendres 12 de març de 2021

Necrològica de Mn. Marc Farré i Calmet

Avui divendres, 12 de març de 2021, ha mort a Girona Mn. Marc Farré i Calmet. Nascut a Navàs el 2 d’agost de 1936, va professar a l’orde dels PP. Franciscans i va ser ordenat prevere a Solsona el 15 de juliol de 1963. Del 1967 al 1971, formant part de la comunitat franciscana de la Bisbal d’Empordà, va ser nomenat vicari de la parròquia treballant en la instauració de les colònies d’estiu a l’arxiprestat. Després d’uns anys a altres comunitats franciscanes, entre elles a les missions a Bolívia, es va incorporar a la diòcesi de Girona l’any 1985 essent nomenat rector de Darnius i encarregat de la Vajol. El 1987 se’l nomenà també rector d’Agullana. El 24 de novembre de 1993 fou incardinat a la diòcesi de Girona. De l’any 1990 al 1996 va ser rector de Bàscara, Arenys d’Empordà, Calabuig, Palau de Santa Eulàlia i Parets. Del 1996 al 2003 exercí com a rector de Navata, Taravaus, Lladó, Cabanelles, Espinavessa, Sant Martí Sesserres, Vilademires i Queixàs i encarregat de l’Estela. Durant uns mesos de l’any 2000 també se li encarregà l’administració parroquial de Borrassà, Ordis, Siurana i Vilamalla. Des del 2003 i fins a la seva jubilació va ser rector de Cornellà del Terri, la Mota, Palol de Revardit, Pujals dels Cavallers, Pujals dels Pagesos, Ravós del Terri, Riudellots de la Creu, Sords, Santa Llogaia del Terri i Vilafreser. Al desembre del 2016 es jubilà a la residència sacerdotal “Bisbe Sivilla” de Girona.

La missa exequial tindrà lloc el proper dilluns, 15 de març, a les 11 del matí a l’església parroquial de Cornellà de Terri.

Descansi en pau.