Divendres 24 de desembre de 2021

Recepció de Nadal de la Cúria diocesana

Una “felicitació plena d’esperança”. Aquest va ser el desig per aquestes festes de Nadal del bisbe Francesc al personal de les oficines del Bisbat de Girona, en un acte celebrat ahir dijous, 23 de desembre, al migdia, a la seu diocesana. El vicari general, Mn. Lluís Suñer, va fer-ne la introducció i es referí al missatge nadalenc que es pot llegir en l’evangeli de Lluc: “Glòria a Déu en les altures i pau a la terra als homes de bona voluntat”. "L’infant Jesús ens transmet el desig de la pau que hem de transmetre als altres”, va assenyalar.

En la seva intervenció, el bisbe Francesc va explicar que “el naixement de Jesús es produeix en un moment històric com el que vivim actualment, un moment difícil però també ple d’esperança”. Així mateix, va agrair l’esforç que duu a terme pel personal de la Cúria per mantenir al dia els serveis diocesans, alhora que no va amagar una certa inquietud pel compàs d’espera en el seu relleu episcopal. Amb tot, es va mostrar esperançat per sortir de la crisi econòmica i sanitària. Va finalitzar la seva felicitació amb aquesta voluntat “plena d’esperança”, des d’aquesta diòcesi especial, com l’ha definit fa poc un conegut setmanari catòlic. “Hi estic d’acord, tenim les nostres peculiaritats i és així com l’hem d’estimar i és així com el bisbe us estima”, va cloure.